Header bar

Anuncis

Mostra/Amaga els anuncis

ENS HEM MUDAT! Nou blog: Katakong.co.cc

dissabte, 16 de maig del 2009

Kongkurs

Imatge títol de Kongkurs

Benvinguts al Kongkurs!

Introducció



El Kongkurs, és un concurs presentat per Katakong i que pretèn que els usuaris del Kongregate que parlin català competeixin per arribar a ser el millor de tots els participants

Com funciona?



Informació a l'article de presentació ;)

Premi



Informació del premi a l'article de presentació ;)

Organitzadors



Els organitzadors d'aquest concurs som jo (Rolpege) i en JaumeBG.

Participar


S'ha acabat el termini d'inscripció. Ho sentim molt

Participants


  1. Llas
  2. Casimodo
  3. Shadowbladed
  4. Ocelotkiller
  5. Bascom
  6. Zakatan
  7. Fegocito
  8. Mendetz
  9. Guillem14
  10. Auledas
  11. MasterXevi
  12. DBlay
  13. Number182
  14. Superpan


Ja ha començat!

Sort i ànims!
Rolpege

21 comentaris:

llas ha dit...

i vull participar

llas

Casimodo ha dit...

Serà tot un honor defensar la reputació friki que em precedeix ;)

casimodo

- ha dit...

Afegits els dos ^^

Esperem que s'apunti molta més gent, així tindrem una competició de les xules =D

Shadowbladed ha dit...

m'apunto!!! ^^

- ha dit...

Apuntat, Shadow

Ocelotkiller ha dit...

Jo no m'ho perdo

- ha dit...

Apuntat també =D

bascom ha dit...

Bé, estic veient alguna ronda m'enxamparà fora i no podré ser un rival digne de tan alt nivell com hi ha, però m'hi apunto =D

bascom ha dit...

Per cert, chulo el logo. I vosaltres (Rolpege i JaumeBG) no hi participeu?

Zakatan ha dit...

jojo com uns matxacaré tan...

- ha dit...

Ja us he apuntat a tots dos ^^

@bascom: No participem perquè som els organitzadors ^

Mendetz ha dit...

El Mendetz s'apunta! A veure si en poseu algun d'estratègia, q no vull fer el ridícul... XD
Per cert, felicitats a Rolpege i JaumeBG per la increïble iniciativa! Un 10!

JaumeBG ha dit...

Mendetz i Fegocito apuntats.

Guillem ha dit...

Bé, el Rolpege ha superat el meu repte, o sigui que com que he donat la meva paraula apunteu-me. Que comenci la carnisseria!

- ha dit...

Apuntat! ^^ =D

Anònim ha dit...

Va apunteume a mi també xD encara que només promet-ho fer de paket! :)

(Auledas xD)

- ha dit...

Apuntat!

Ja en som 10!! Ja podrem fer-lo!!

JaumeBG ha dit...

Masterxevi apuntat!

JaumeBG ha dit...

DBlay també apuntat! ^__^

Anònim ha dit...

Hola, soc number182 i mapunto!

JaumeBG ha dit...

Ok, doncs ja hi ets, :).