Header bar

Anuncis

Mostra/Amaga els anuncis

ENS HEM MUDAT! Nou blog: Katakong.co.cc

diumenge, 24 de maig del 2009

Nodes

El Nodes és un joc oblidat per Kongregate que es va publicar a l'estiu del 2007 i per tant em sembla que si sou nous aquí no la tindreu la badge medium. Així que aquí us deixo un walkthrough.

Introducció

Aquest joc fet per l'Eggy es tracta d'unir totes les llums vermelles per els cables mque et donen a cada nivell.

Walkthrough

Aquest walkthrough està fet per un amic meu que es diu ljrules95, que és anglès, gràcies a ell el tenim, :).



Crítica del joc


La música i els efectes de so estan bé, la música m'agrada molt, a un joc relacionat amb conectar cables per fer electricitat li va bé música com aquesta, però, al cap i a la fi, acaba sent repetitiu, 0.8.
La dificultat, no n'era massa, de difícil, en algun moment et pots equivocar o alguna cosa així però tampoc ho és massa de complicat, diria jo, 0.9.
Si compares els gràfics amb el 60% (estadística inventada) d'altres jocs a Kongregate, veuràs que hi ha molta diferència en comparació a aquest. Son bastant pitjors, però tot i així s'ha de repetir que aquest joc és del 2007 i per tant no hi havien tants programes per fer bons gràfics com avui en dia, 0.6.
El joc en sí és una mica avorridet i bastant repetitiu, 0.6.
El que sí que està bé són els controls que són com gairebé sempre només amb el ratolí, el qual m'agrada, 0.9.
Així que el total del Nodes és un 3.9 / 5. El que vol dir que es podria haver fet millor el joc.