Header bar

Anuncis

Mostra/Amaga els anuncis

ENS HEM MUDAT! Nou blog: Katakong.co.cc

dilluns, 18 de maig del 2009

Pirate Defense

La companyia HeroInteractive ens porta un nou joc. Ens porten un joc d'estratègia i defensa amb alguns canvis, hi ha moltes trampes, hi ha pirates i hi ha una cançó quan acabes el joc, parlo del Pirate Defense!

Introducció


Aquest joc és de pirates. Pirates i torres de defensa (coneguts com a tower defense o TD). És una barreja extranya, tot i així m'agrada. Pots fer trampes (per als pirates), torres i bloquejar camins perquè els pirates malvats la palmin.

Walkthrough


Aquí us fico els 2 vídeos que calen per els dos badges hard.

The 101

Mode Hard


Crítica del joc


Els efectes de so. Personalment, no m'agraden. La cançó del final és una mica dolenta. La lletra de la cançó no està malament, però a mi no m'agraden les veus dels pirates. Bé, els altres efectes de so estan bé, el soroll de les trampes, de les fletxes, etc., aquests m'han agradat, 0.7.
La seva dificultat no era difícil. El badge medium, el badge easy i la carta eren fàcils de guanyar, i els dos badges hard poden fer-se amb un walkthrough amb vídeos com aquest, 0.9.
M'encanten els gràfics. Els gràfics com si fossin de dibuixos animats són els meus preferits. Tambe, els pirates, les trampes, les torres, el menú principal han set molt be elaborats, 1.
"Perfecte" o "Molt divertit" serien les paraules amb les quals descriuria el joc en sí. Es va fent més difícil, però està molt bé mentres estàs fent tots com ho preveies. També és molt fàcil d'entendre, 1.
Els controls del joc no eren els millors. En part bona, m'agraden perquè són simples. Però en la part negativa, diria que no m'agrada la cosa de que has de fer triggers o lures per poder atrapar el rival, encara que potser això no té a veure amb els controls. Els controls són simplement clicar, què està molt bé i fàcil, 0.8.
El total amb el que classifico la qualitat d'aquest joc, és un 4.4 / 5. És un molt bon joc. Sincerament m'ha encantat aquesta combinació de joc TD i pirates i trampes i tota la resta.