Header bar

Anuncis

Mostra/Amaga els anuncis

ENS HEM MUDAT! Nou blog: Katakong.co.cc

dimarts, 19 de maig del 2009

Kongkurs i Guillem?

Seré breu:
Jo, Guillem14, llanço un repte a tot aquell que pretengui que m'inscrigui en el concurs. Si algú de tots aquests grans jugadors que em pretenen com a rival aconsegueix passar-se la última partida que he creat al Platform Racing 2 i m'envia el codi que hi he escrit per tal de comprovar que se l'ha passat, aleshores acceptaré gustós unir-me al "campionat". Per trobar-la entreu a Platform Racing 2 i cerqueu com a nom d'usuari Mr.MeatBoy; la partida es diu Guillem's Revenge.

Fi del comunicat

A veure si deixeu ja d'spammejar-me al xat i de posar anuncis a tots els diaris del país ¬¬

4 comentaris:

JaumeBG ha dit...

T'has passat una mica amb el nivell, no creus? Amb aquest nivell que has fet, sembla que no vulguis participar al Kongkurs, tu mateix. ¬_¬

Guillem ha dit...

No l'he fet especialment per el concurs, a la descripció diu perquè l'he fet així

bascom ha dit...

Què, vas veure l'anunci que vam posar entre tots a la Vanguardia, al Periódico, al Sport i al Mundo Deportivo? XD (és conya, eh? encara no som capaços de tant, crec)

Quan tingui una bona estona miraré de fer el nivell, xo fa massa q no em vicio al PR2. El llas o algun dels que hi esteu + enganxats, sou la nostra esperança! XD

Ara en serio, em sap greu si et vam rallar una mica (bastant).

- ha dit...

Mira't el whisper!

L'he superat!!!!!!!!! =D =D =D