Header bar

Anuncis

Mostra/Amaga els anuncis

ENS HEM MUDAT! Nou blog: Katakong.co.cc

dijous, 28 de maig del 2009

Sprout

Primer de tot, m'agradaria recordar que ahir, dimecres 27 de maig del 2009, el Barça va guanyar la Champions. I ara teniu un link cap al que diu el diari Sport.




Aquest joc ja és un joc una mica vellet, però pels que encara no se n'han adonat de que té badges, els hi faig una guia i walkthrough.



Introducció

L'Sprout es tracta de portar un llavor cap al camí adient passant per un bosc i tot això fet a mà.

Walkthrough

Heus aquí un walkthrough fet per ljrules95 de nou, :).




Crítica

Estan molt bé els efectes de so. Com ja sentiu (si teniu una altra finestra o pestanya oberta amb el Sprout) se sent el soroll del paisatge, com per exemple, l'aigua del mar al principi, el qual m'agrada molt. La música no cal amb el que ja té, 0.9.
La dificultat d'aquest joc no és gaire alta. Potser et pots liar en algun o altre moment, però, tot i així el badge crec que és força facilet pel que és, 0.9.
Els jocs amb gràfics fets a mà estan molt bé. M'encanten. Una altra prova de joc dibuixat a mà és el popular Desktop TD 1.5, que també em van agradar, 1.
Però diria jo que la jugabilitat és una mica monòtona. Un i altre cop clicar aquí i després clicar allà... No sé. Crec jo que hi hauria d'haver un moment d'acció o alguna cosa semblant, 0.4.
Els controls com són fàcils de fer anar m'agraden, 0.8.
Doncs el total de la puntuació que li ficaria jo a aquest joc, l'Sprout és un... 4.0 / 5. Està molt bé el joc. Però arriba a ser monòton en algun punt aquest joc, diria jo.