Header bar

Anuncis

Mostra/Amaga els anuncis

ENS HEM MUDAT! Nou blog: Katakong.co.cc

dilluns, 25 de maig del 2009

Cargo Bridge

Un joc nou i divertit és aquí! Es diu Cargo Bridge, que traduït al català seria "Pont de càrregues". Aquesta idea s'ha fet abans, però aquells altres jocs eren més difícils. Aquest nou joc sobre ponts té coses diferents, com caixes de fusta o com uns gràfics impressionants com si fossin divuixos animats.

Introducció

El teu objectiu és portar les caixes de diferents materials a casa teva fent anteriorment un bon pont. Hi ha diferents materials, escenaris, etc., que t'ho faran més difícil.

Walkthrough

Un bon xaval que es diu Tasselfoot ha fet aquests vídeos. Amb el seu permís, els fico aquí, :D.

Crítica del joc

Efectes de so. No sé si sóc jo, o en aquest joc no hi ha música. Sembla que no, que no n'hi ha, el qual em fa baixar la puntuació que l'hauria pogut haver ficat. La resta de soroll està molt ben fet, els crits, els ponts caient, etc., 0.7.
La dificultat d'aquest joc es va fent més i més difícil. Els primers nivells són entretinguts de fer, però després es necessita (segurament) ajuda, que per sort, l'he ficat aquí dalt, 0.7.
Personalment, els gràfics crec que estan guapíssims. Els ponts estan molt ben fets, també els obrers i altres coses també. El que també m'agrada, és que al menú principal, els obrers o juguen amb els io-ió (és rara aquesta paraula en català, XD) o mengen, el qual està molt bé en comparació a que no facin res, 1.
La jugabilitat està bé. Està bé aquesta idea de fer ponts i és divertit de fer-n'hi, 0.9.
Sobre els controls. Són fàcils de manejar perquè sol s'ha d'utilitzar el ratolí. Com ja he dit en altres entrades sobre jocs, m'encanta la simplicitat de sol haver de moure el ratolí, 1.
Així que el total d'aquest joc és (sonen els tambors)... un 4.3 / 5. M'ha encantat el joc. També l'he ficat als meus jocs favorits. No m'agradaven aquest tipus de jocs abans, però m'ha agradat molt aquest.