Header bar

Anuncis

Mostra/Amaga els anuncis

ENS HEM MUDAT! Nou blog: Katakong.co.cc

dimarts, 29 de setembre del 2009

Entrevista a en Guillem

Katakong: Hola Guillem, aquí Katakong. Com anem?
Guillem14: Bé, bé.
G: Aquí Houston, com anem Katakong?
K: Jaja, molt bé =P
K: Comencem! Com vas conéixer Kongregate?
G: Hmm... Tot es remonta a quan jo era jove i tenia 18 anyets, és a dir, l'any passat. Buscava un lloc on s'em guardés el progrés de Hands of war, ja que a "minijuegos" se m'esborrava cada cop que hi jugava. Aleshores, vaig descobrir Kongregate, i vaig veure lo de les badges, però no tenia ni idea de què eren xDD. Jo intentava complir el que es deia allà, però no em donaven res i aleshores vaig pensar: Calla! Potser cal un compte. I dos mesos més tard m'el vaig fer xD.
K: I la experiència com a gran jugador de videojocs, d'on ve?
G: Gran jugador de què?
K: De videojocs, de videojocs... Un gran crack, ja t'ho dic jo!
G: Què és videojoc?
G: És conya (riu)
G: Suposo que ve de quan tenia 4 o 5 anys i jugava amb l'armstrad del meu pare, tenia jocs molt bons, com el ghost and goblins... Quins temps *-*
K: Jaja, jo també jugava a aquests jocs a aquesta edat amb el meu pare.
K: Quan va ser que vas descobrir el primer joc en flash?
G: Dooooncs, crec que a 12 o 13 anys. Sí, diria que a aquesta edat, a juegos olé. Tenien un joc de tirar llamps a sobre de gent i de vaques que corrien. Tot i així, sempre havia preferit la play, tot i que ara em fa molt pal engegar-la.
K: I què sols fer fora de Kongregate?
G: Pff... Quan no estic a la universitat, vaig al cine, quedo amb els amics, de tot una mica. Depèn de com em vingui el dia.
K: I què estudies a la universitat?
G: Com mitja room catalonia sap faig filosofia, estrany, sí, però estic molt orgullós i ho dic a tothom que m'escolta XDD.
G: Per cert, saps que faig filosofia?
K: LOL.
K: I digues, quin és el teu objectiu de feina en el futur?
G: Doncs sincerament, no m'ho he pensat massa. La veritat és que cada cop m'agrada més la docència, veure tothom allà amb cara de no entendre res, suspendre'ls a tots... què bonic i emotiu... amb una mica de sort encara podria suspendre el fill d'algun conegut ^3^
K: Oh, que dolent que ets!
G: No. Jo sóc un pop. xDD
K: xDDDD. Per cert, hi ha una raó per voler suspendre a tothom?
G: Nah, només per fotre. Segur que ha de ser divertit per veure les seves cares.
K: Tornem a passar al tema videojocs! Tens alguna estratègia per a fer tot el que fas? Ja saps, scores impressionants, badges impossibles...
G: Hmm... Suposo que deu ser gràcies a la meva tècnica secreta huhuhu.
K: I quina és la tècnica secreta "huhuhu"?
G: És... mirar a la pantalla, perquè si no, difícilment pots fer res.
G: Suposo que en alguns jocs, el lag ajuda molt.
G: Ets en algun lloc amb la vida al màxim, se't queda de cop la pantalla blanca durant 15 segons (mínim) i de cop estàs en un de completament diferent amb 1hp!
G: Aleshores has de fer tota la score que puguis sense cagar-la per evitar quedar amb el cul a l'aire si al PC li agafa el "chungazo" XD. D'aquí deu venir la meva habilitat...
K: I quin és el teu joc preferit?
G: En tinc bastants, però sobretot l'Unfair platformer, l'Endless war 3, el William and Sly i el Mastermind world conquerer, també el Crunchball (vaig fer la guia) i alguns altres.
G: Ara he descobert el Sacred Seasons, que també està molt bé.
K: I entre els jocs no-flash?
G: Hmm... PC, Play, Wii, o alguna altra cosa?
K: Tots, tots, xDD.
G: No sé, d'ordinador m'agrada bastant el Star Wars Battlefront, i de consoles m'agraden molt el Super Smash Bros Brawl, el medievil (el primer, l'original), etc.
K: Bé, doncs aquí s'acaba l'entrevista! T'esperaves més preguntes, menys, t'ha agradat?
G: entrevista? quina entrevista? on sóc? qui ets tu?
K: Jo no sóc un pop.
G: Pitjor per a tu.
K: Bé, per a finalitzar l'entrevista, una cançó: http://www.kongregate.com/collabs/sounds/Reachground/now-youre-a-hero?sort=by_rating

Entrevistat: Un pop.
Entrevistador: Un no-pop.