Header bar

Anuncis

Mostra/Amaga els anuncis

ENS HEM MUDAT! Nou blog: Katakong.co.cc

dimecres, 9 de setembre del 2009

Entrevista a en Shadowbladed

Katakong: Hola Shadowbladed, aquí Katakong. Com anem?
Shadowbladed: Molt bé, encara de vacances, gaudint de l'estiu.
K: Jaja, ens n'alegrem!
K: Comencem! Com vas conèixer Kongregate?
S: Doncs si et sóc sincer, hi he pensat moltes vegades i no me'n recordo. Ningú me'l va recomanar ni res, em sembla que me'l vaig trobar per internet quan estaven encara començant i m'hi vaig quedar.
K: I què et va portar a unir-t'hi com a col·laborador?
S: Doncs portava algun temps ocupant-me de la sala Catalonia des que el seu creador original va marxar, i un bon dia, Matt (un dels administradors) em va proposar formar part del grup de moderadors. Vaig acceptar, em van donar unes "classes" sobre les normes i tal, i després amb el temps em van fer Room Owner quan vaig fer les traduccions a Castellà i Català per algunes seccions
K: Quina sort! Però... Català? No hi ha cap secció en Català al Kongregate
S: Degut a la demanda creixent de gent de parla hispànica vaig haver de centrar-me en fer traduccions al Castellà, però hi hauria d'haver un apartat de FAQ fet en català. Podria ser que encara no estigui penjat perquè faltaria completar amb les altres pàgines de normativa i tal. Aviam si d'aquí poc puc acabar-ho i ho pengen tot!
K: Ostres! Ja ens agradaria als de Katakong que això passés. Però ara una pregunta més personal: Què significa el teu nom d'usuari, i perquè el vas triar?
S: Jajaja, el significat traduït no es estricte però seria la fulla de l'espasa d'ombra, la veritat es que fa molt de temps que tinc aquest nick i el vaig agafar perquè m'agradava com sonava.
K: I què sols fer fora de Kongregate?
S: Uf... jajaja, m'agrada molt sortir de festa, viatjar i abans jugava a basquet, tot i que quan vaig començar la meva doble carrera (mates i informàtica) ho vaig haver de deixar.
K: Doble carrera... quina feina! I a què et penses dedicar?
S: encara no ho tinc clar del tot, esperaré a avançar una mica més en la carrera per decidir-me, encara tinc molts camins oberts, les dues carreres tenen bastantes possibilitats
K: Ja veig, ja veig... Bona elecció! Ara parlem sobre nosaltres, Katakong. De qui va ser la idea original?
S: Jajaja, ja feia temps, abans de que la "generació X" de catalans entressiu, que es comentava fer un blog però no es feia. La veritat es que no recordo de qui va ser la idea, un dia vaig entrar al xat i el Jaume, tu i casimodo estaveu dient de crear-lo definitivament i vaig recolzar la causa, tot i que reconec que no participo massa.
K: “Generació X”?
S: Bé, és que no sé com anomenar-vos. Sou aquells que vau aparèixer tots de cop, els que més o menys teniu unes 50 cartes de Kong. Diguem que d'una setmana per l'altra, Catalonia va rebre un allau de nous membres participatius, i per a mi, això va ser un punt d'inflexió.
K: Ara passem a Kongregate. Què en penses de tots els canvis que recentment s'estàn produïnt?
S: A quins canvis et refereixes? És que pensa que jo veig els canvis un temps abans de que arribin per tal de testejar-los.
K: Ens referim al nou xat, al nou search, a les collabs, a l'allau de publicitat interactiva...
S: a mi em sembla un gran avanç, el nou xat es molt millor que el que hi havia i el sistema que utilitza crec que es més senzill, apart de que internament han arreglat alguns problemes que teníem els moderadors per utilitzar els nostres "poders".
lo de les collabs era una cosa que es podia preveure, als fòrums s'estava gestant un caldo de cultiu que va acabar per donar lloc a les collabs que hi ha ara, cosa que trobo molt bé
Pel que fa a la publicitat interactiva, jo crec que està bé, al cap i a la fi, en un mon on ens bombardegen amb publicitat per tot arreu, no crec que una mica mes faci mal, i si a sobre pots guanyar algun dels premis, millor
K: Per últim, com que has dit que accedeixes a les noves característiques abans que la resta, ens podries dir si hi ha alguna novetat més, i si és possible, explicar-nos-la breument o donar-nos-en algun detall?
S: jajaja, top secret nois! (Riu).
És broma, el que passa es que porto mes i mig fora i no he estat pels forums ni he assistit a les taules rodones.
Però si hi ha alguna novetat ara que tornaré a la rutina potser us concedeixo una altra entrevista (guinya l'ullet).
K: Bé, doncs ja ens n'aniràs informant. Aquí acabem. Agraïm que ens hagis permès entrevistar-te, i fins una altra!
S: Un plaer, ja ho saps! (Somriu).

Entrevistat: Shadowbladed
Entrevistador: Rolpege

3 comentaris:

JaumeBG ha dit...

És la òstia el Shadow! :D M'ha agradat molt la entrevista!

I el blog, originalment va ser idea meva, per sort et vam conèixer a tu, Rolpege, que si no el format del blog seria una **** *****!! :)

Shadowbladed ha dit...

jajaja! Gràcies gràcies! :D
I enhorabona pel blog, que cada dia que passa m'agrada més! ^^

casimodo ha dit...

Exquisit!! M'agrada molt la vidilla que va tinguent aquesta petitona però ben avinguda comunitat ^^