Header bar

Anuncis

Mostra/Amaga els anuncis

ENS HEM MUDAT! Nou blog: Katakong.co.cc

divendres, 5 de juny del 2009

ButtonHunt 3

El ButtonHunt 3 és un joc relativament vell, creat al juliol del 2008 i ha tingut el seu badge medium per una bona estona. Aquest joc és un altre joc d'apuntar i clicar.

Introducció


El teu objectiu és clicar el botó vermell torbant-lo, movent coses o fins i tot programant televisons per aconseguir la badge Spherical McCarthyism i obtindre-n'hi 15 punts!

Walkthrough


Aquest és el primer walkthrough en vídeo que he fet! :P Sóc feliç. La música l'ha creat en XenonMB.




Crítica


Els efectes de so són bons. M'agrada la música, i molt, és relaxant i feliç. Els efectes de so dins del joc també està bé, molt ben creat, 0.9.
No hi ha gaire dificultat en aquest joc. No hi ha cap part difícil. Potser hauràs de pensar una mica en alguna part o en algun nivell amb un cap ("jefe", "boss"), però això és tot. Tot i això serà difícil esbrinar tots els secrets... 0.9.
He vist millors gràfics que aquests. El menú principal està molt ben fet, però no entenc que l'autor fiqui gràfics com els del nivell 1, per exemple. Hi ha molta diferència entre els gràfics d'alguns nivells i d'altres, 0.7.
La jugabilitat està guapa. Estic segur que gairebé tothom d'aquests 615.000 jugadors han disfrutat jugant-hi. Pot ser complicat en algun nivell, però si no tens res més a fer no em diguis que aquest joc serà avorrit, 0.9.
Els controls estan bé, ja que sol s'utilitza el ratolí, no hi ha complicació. Però crec que aquest joc estaria bé amb algunes parts d'acció que requirissin utilitzar el teclat, però com no s'ha fet així, en aquesta secció l'hi fico un 0.7.
TOTAL: La meva votació per al ButtonHunt 3 és un 4.1 / 5. A mi, sincerament, m'ha encantat, i ha estat una bona elecció per la qual fer-hi el meu primer walkthrough de vídeo, :).