Header bar

Anuncis

Mostra/Amaga els anuncis

ENS HEM MUDAT! Nou blog: Katakong.co.cc

dimarts, 6 d’abril del 2010

Encara no us rendiu? (Round 3)

Arriba la tercera (i penúltima) ronda d'aquesta edició del Kongcurs, conegut com a Minikongcurs. "Em dic Kongcurs, Mini Kongcurs". Fetes un cop més les presentacions, passem al tema que interessa. Les puntuacions de la segona? ja les posaré... demà si tinc temps.
I ara sense més preàmbuls i si fem callar en Guillem d'una vegada amb una mordassa, perquè sinó s'enrotlla massa, aquí ve el següent joc, un joc que, a diferència de l'anterior és més d'habilitat que de dedicar-li temps que blablablablablabla...
- Val, Guillem, para de donar el rotllo i digues el joc, que em fas perdre la paciència!
- Ja, va, ja va. Dons és aquest:


Uops! No, aquesta és la foto que em vaig fer quan se'm va acudir el joc que us posaria... El joc és aquest (ara de debò):


Thing-Thing Arena 2? Sí! I ara va de debò! Quin mal rotllo, eh? I a sobre, per fer-ho més divertit (per a mi), el que heu de fer és molt senzill, aconseguir el màxim de kills (morts) en el mode Ultimate Survival (us he de fer notar que si no ho feu en aquest mode no es guardarà la vostra puntuació).

Comença la compta enrera!

1 comentari:

casimodo ha dit...

A veure si frenem una mica a en bascom.. aquesta segona ronda va fer molt mal :S