Header bar

Anuncis

Mostra/Amaga els anuncis

ENS HEM MUDAT! Nou blog: Katakong.co.cc

dilluns, 25 de gener del 2010

Entrevista a en Morrrr (català)

Katakong: Hola Morrrr! És un honor per nosaltres entrevistar-te! Formes part d'un petit grup (format per una persona: tu) que simpatitza amb els catalans a Kongregate.
Morrrr: Moltes gràcies! Estic tan orgullós de ser entrevistat, i m'agrada molt estar a la sala Catalonia.

Me n'alegro! Ara, comencem! Com vas conèixer Kongregate, i què és Kongregate per a tu?
Doncs, estava jugant al Platform Racing[1] en una altra pàgina web - mousebreaker.com[2] - i algú va mencionar el badge que havien guanyat al xat. Li vaig preguntar que què estava dient, i em va parlar sobre Kongregate i els seus badges. Semblava divertit, així que vaig crear-hi un compte i des d'aquell dia que m'ho passa bé en aquesta web. Per mi, Kongregate és tan perfecte per la seva diversitat - té moltes sales de xat apart de les angleses, inclosa Catalonia.

I per què t'agrada la diversitat? Vull dir, podries anar a una sala de xat anglesa, i parlar anglès amb altra gent anglesa. Però estàs interessat, o és el que sembla, en aprendre sobre altres cultures i llengües. Per què?
Em fascinen les altres llengües, el diferents sons m'interessen. Simplement, m'interessa el fet de que hi hagi tantes diferències entre les cultures arreu del món, i parlem de diferents maneres, tenim diferents hobbies i tradicions. Anglaterra m'avorreix, i sempre he volgut saber com altra gent fa la seva vida. Aquesta és la raó per la qual he fet una pàgina web sobre la cultura en el món[3].

Parla'ns sobre aquesta web!
Aquesta web és http://europeworldunited.webs.com/. Hi ha una pàgina per cada regió d'Europa, per exemple Escandinàvia, i pàgines per els altres continents també. En aquesta web he aconseguit que la gent hi escrigui comentaris sobre el seu país o cultura, com també la història, tradicions i llocs per veure allí. Ara mateix, tinc comentaris de més de països, des d'Amèrica fins a Papua Nova Guinea!

Vaja! I ara dis-nos: Com et vas interessar en els videojocs en general?
Realment no sóc gaire fan de videojocs. No tinc cap consola de jocs, i mai n'he volgut cap. Prefereixo els jocs d'ordinador, perquè són més ràpids, et fan perdre menys temps i més extravagants. Kongregate té milers de jocs com aquests, i és per això que m'agrada aquesta web.

Quin va ser el primer joc de flash que vas jugar? I quin és el teu joc preferit de flash?
Crec que va ser un joc anomenat Free Kick Fusion[4], a allfootballgames.co.uk[5]. És bastant entretingut, i alguna vegada hi torno a jugar. El meu joc preferit és Fancy Pants Adventure: World 2[6] perquè és un joc ple de color i el Fancy Pants Man (el personatge principal que controles) es mou molt bé - és un joc relaxant i entretingut.

I què fas fora de Kongregate?
M'agrada treballar en la meva web, i ara mateix estic fent una nova pàgina web, en la que pots aprendre paraules i frases en altres llengües. Fora del món virtual, m'encanta el futbol, especialment el futbol italià, i també m'encanta escoltar música. Toco la guitarra (però no massa bé) i com he mencionat prèviament m'agrada aprendre idiomes.

I quin tipus de música escoltes?
M'agraden cançons individuals més que grups o cantants, però els meus grups preferits són The Cure[7], The Smiths[8], Pulp[9], The Human League[10] i Muse[11] - tots són grups anglesos. També m'agrada Björk[12], una cantant islandesa.

I de què voldries treballar en el futur?
Això m'ho pregunto jo! M'agradaria escriure, i estic pensant en ser un periodista futbolístic o un escriptor de llocs on viatjo. També m'agrada la història, així que podria ser arqueòleg. Però, sincerament, encara no n'estic prou segur de què vull ser!

D'acord! No hi ha més preguntees. Voldries afegir-hi alguna cosa més?
M'agradaria dir que m'agrada molt que m'hagueu entrevistat. Ah, i visiteu la meva pàgina web!

Gràcies! Vinga, adéu!
Adéu!

Entrevistat: morrrr.
Entrevistador: Rolpege.
Traducció de l'anglès al català: JaumeBG.