Header bar

Anuncis

Mostra/Amaga els anuncis

ENS HEM MUDAT! Nou blog: Katakong.co.cc

dilluns, 6 d’abril del 2009

Sonny (part1)

Avui seguirem amb el joc d’ahir, el Sonny. El Sonny és un joc desenvolupat per Armor Games i és un dels jocs més ben valorats pels usuaris de Kongregate. Està classificat com Strategy/Defense (on ocupa el primer lloc de la llista) però incorpora elements de RPG i Aventura. Aquest joc tracta, en paraules de l’autor, del següent: “Zombies. Els has disparat, ferit, tallat i fet a daus. Avui et poso en la pell d’un Zombie. Lluita per la teva vida en aquest món boig i girat.” Així doncs, ens convertim en un zombie que, a través de 36 nivells i 3 zones ha de sobreviure i combatre adversaris que intentaran acabar contínuament amb la seva vida. Per a ells ets un monstre, o sigui que millor ser un monstre viu que ser un monstre mort. Un cop hagis vençut el 36 nivells de les 3 zones se't desbloquejarà una nova on t'enfrontaràs contra 4 nous personatges molt més poderosos. El joc també té un tutorial que comença amb la partida.
Per començar hauràs de crear una partida nova i abans de començar hauràs de triar un dels quatre tipus de guerrer que existeixen i que han de definir la teva estratègia. Pot triar entre:

  • Destroyer (destructor): amb molta força física i molta vida, capaç dels atacs més poderosos, però molt lent.
  • Guardian (guardià): una barreja entre el destructor i el mag, és un personatge equilibrat en força, màgia i vida.
  • Assassin (assassí): un personatge ràpid i d’atacs poderosos però amb poca vida.
  • Gunslinger (mag): amb atacs molt forts però molt poca vida.

Els atributs disponibles són:

  • Vitality (vitalitat): quantitat de punts de resistència o vida (PR) del personatge. Com més en tingui més costarà de matar-lo.
  • Strength (força): com més alt sigui aquest número més poder tindran els basats en força.
  • Magic (màgia): com més elevada sigui aquesta quantitat més poderosos seran els sortilegis basats en màgia.
  • Speed (velocitat): habilitat que serveix per decidir qui ataca primer. Qui té més velocitat ataca primer. També serveix per augmentar les possibilitats d'esquivar els atacs enemics.

Cada cop que el personatge avança un nivell s'aconsegueixen dos punts, un d'habilitat i un altre d'atribut. (per avançar de nivell només cal entrenar-se i guanyar combats). Vegem-ho: 1- habilitats a escollir, 2- punts d'habilitat i atribut per gastar, 3- atributs a incrementar, 4- cercle d'atacs (s'ha d'omplir cada cop que es compri una habilitat), 5- habilitats comprades (ja es poden posar al cercle).

Passem a la interface:
  • Interface de combat: 1- possibles atacs que es poden fer. 2- enemics. 3- Sonny. 4- barres de vida (verda) i poder (blava). 5- botó per passar el torn (només es pot atacar quan aquest botó està de color blau. 6- efectes negatius (com a conseqüència d'un atac) en un personatge. 7- aliat afectat per efectes negatius.

  • Interface de missió: color blau - botiga on comprar armes i armadures, color vermell - següent combat, color groc (o verd a l'última pantalla) - combat d'entrenament, quadrats de colors - inventari (vermell)/ habilitats (verd)/ guardar (blau)/ opcions (groc)/reiniciar els punts d'experiència (porpra)/ mapa (marró).

  • Mapa:

1 comentari:

JaumeBG ha dit...

Molt bé! T'ha quedat molt interessant. M'ha agradat molt. :D
Això em fa voler jugar el joc sense passar-me'l amb glitch. :P