Header bar

Anuncis

Mostra/Amaga els anuncis

ENS HEM MUDAT! Nou blog: Katakong.co.cc

diumenge, 19 de juliol del 2009

Catalans, tenim un problema!

Participants del kongcurs, tenim un problema. Com ja sabeu la publicació del joc de la tercera ronda s'està endarrerint molt més del que hauria. Això es deu a un petit problema tècnic, bàsicament que un dels organitzadors està de campaments. XDD Això, com tothom pot veure, afavoreix clarament a l'actual líder, l'Ocelotkiller, qui deu estar encantat i enrient-se de nosaltres. ¬¬ Ocelot, en les pagaràs... Però tornant al tema principal, com que a quyi li tocava triar el joc de la tercera ronda està fora i no pot dir-nos quin joc jugar proposo passar el joc de la quarta ronda a la tercera i el de la tercera a la quarta, de manera que ara puguem jugar al joc que l'altre organitzador que ens queda tenia pensat i quan torni l'altre puguem jugar al seu. Com que estic jo sol en això i ningú em fa cas mai (¬¬) proposo que creem un grup de pressió per obligar a l'organitzador que queda "viu" a que avanci la quarta ronda i posposi la tercera. Si us agrada la idea estaria que diguessiu alguna cosa (deixeu un comentari aquí, deixeu-me un shout o un whisper o comuniqueu-m'ho pel xat).

Fins la propera!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

clar que si... rolpege, escolleix tu el 3er joc, que en jaume ens ha fallat.

Ocelotkiller

David Blay Pozo ha dit...

ROLPEGE!! ESCOLLEIX!!! JA!!!
SUPERPAN!!! DEIXA'L ESCOLLIR EN PAU!!

xD

bascom ha dit...

Tard, xq ja està fet, xo em sembla perfecte