Header bar

Anuncis

Mostra/Amaga els anuncis

ENS HEM MUDAT! Nou blog: Katakong.co.cc

diumenge, 29 de març del 2009

Presentació de mi mateix

Bon dia, em dic Jaume i m'agrada jugar a jocs de flaix, és a dir, jocs d'internet. M'agrada molt Kongregate perquè et donen insígnies (badges) per jugar a jocs determinats, et donen punts per votar un joc o guanyar una insígnia. També hi ha xat on pots parlar amb altra gent del món (o catalunya). Fins i tot he fet un joc però jo el calificaria com a dolent, i ja no m'importen els comentaris que hi fiquin.

Visc a Lleida i m'agrada l'esport. En concret el futbol i la Fórmula 1 (veure-la). D'equips de futbol m'agrada el Barça i la U. E. Lleida quan està a Segona o Primera.

Aquí a Katalans a Kongregate intentaré fer guies per a jocs perquè us ajudin i us facin guanyar badges.